niedziela, 10 czerwca 2012

Postanowione ! Zaczynam dbać o włosy:)

Jak już pisałam, byłam na warszawskim spotkaniu organizowanym przez marki Pantene i Olay.
Do domu prócz miłych wspomnień przywiozłam również souvenir'y:)
Souveniry kosmetyczne oczywiście:) Cała armia pielęgnacji do włosów, a także do twarzy.



Recenzja Olay innym razem:)



I pomyślałam, że to świetna okazja do tego by zacząć pielęgnację włosów na całego i wszystko udokumentować:)




Tyle kosmetyków do włosów na raz, nie miałam chyba nigdy! Zawsze pielęgnację włosów zwyczajnie olewałam, z czego dumna absolutnie nie jestem.
Także pielęgnację czas zacząć, do boju gotowi ... START!



Powyżej suszki moje:)

16 komentarzy:

  1. No,no,no,nieładnie tak włosy zaniedbywać:p

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję , że będziesz systematyczna w dbaniu o włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mam taką nadzieję, ciężko mi to przychodzi:)

      Usuń
  3. trzymam kciuki za postępy w pielęgnacji, ale jeśli mogę Ci dać dobrą radę - użyj czegoś innego, niż Pantene :) ostra chemia nie sprzyja pielęgnacji - mnie P swego czasu zniszczyło włosy tak, że miałam ze trzy kosmyki na krzyż na głowie, w dodatku fatalnie przesuszone. do pielęgnacji polecam na przykład kosmetyki dla dzieci i oleje :) zresztą, co ja tam gadać będę, na wizażu jest na ten temat cały wątek - polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, i szczerze się przyznam że nie pamiętam kiedy miałam w rękach kosmetyki Pantene, lub inne drogeryjne szampony. Dodatkowo jestem fanką naturalnej pielęgnacji. Ale będąc na spotkaniu i słuchając ich przedstawicielek, postanowiłam jednak sprawdzić "co w trawie piszczy":)
      Może nie jest to najrozsądniejsze, bo tak jak mówisz chemia jest okrutna, ale zrobię eksperyment i zobaczymy jak się ma to co mówią przedstawiciele o nowych produktach Pantene do rzeczywistości.
      Najwyżej będę płakać w dwie garści i olejować włosy:)

      Usuń
  4. Powodzenia! :D Czekam na relacje z pola bitwy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymamy kciuki sama mam problem z pielęgnacją włosów, traktuje je po macoszemu :/ a i czekam na relację ze sposobu na upięcie włosów które miałaś na tym spotkanku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zyczę powodzenia w pielęgnacji włosów i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta odżywka w tubce jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh ja mam straszny problem z pielęgnacją włosów, ile to razy już zaczynałam intensywną regenerację i jak szybko zaczynałam tak szybko kończyłam;/

    OdpowiedzUsuń