piątek, 13 stycznia 2012

wyniki konkursu.



Piątek 13. 2012 dobiegł końca i tak jak mówiłam kończę dziś też konkurs.
Dziewczyny spisałyście się super, nie spodziewałam się tylu merytorycznych odpowiedzi-podpowiedzi za które bardzo dziękuję.
Spodobała mi się ta zabawa i chyba niedługo zrobię kolejny konkurs:),ale teraz przejdę do sedna sprawy
the winner is....
-brain for sale
-Mallene
Dziewczyny bardzo mi pomogłyście! W najbliższym czasie planuję skorzystać z rad i udoskonalić bloga.
Mam nadzieje że zestawy które wygrałyście ucieszą Was mocno:)
Tylko teraz problem która dostanie który zestaw...więc proszę o maila, według starej zasady kto pierwszy ten lepszy:)

Natomiast nagrody pocieszenia wędrują do:
-Obsession
-ejndzel
Które również były mi bardzo, ale to bardzo pomocne, a ich podpowiedzi bardzo trafne, za co jeszcze raz dziękuję.I według tej samej zasady kto pierwszy ten lepszy.

Ale to nie wszystko, dziś dostałam maila  i nie mogłam sobie odpuścić i nie wynagrodzić tej osoby, a jest nią moja obserwatorka AW. Wynajdę dla niej krem poziomkowy choćby z czeluści piekielnych!
Bardzo mnie rozbawiła i rade słuszną mi dała, nagroda jak najbardziej wskazana:)

Tak więc proszę o maile z adresami i wyborem zapachu. Dobrej nocy!

26 komentarzy:

  1. Ale super! Bardzo dziękuję!
    Gratuluję pozostałym dziewczynom! :>

    i jestem ciekawa co zmienisz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetarłam mocno oczy ze zdumienia i kompletnego oszołomienia, mój facet kilka sekund temu podskoczył do sufitu kiedy to krzykiem oznajmiłam: AAAAA PIERWSZY RAZ W ŻYCIU COŚ WYGRAŁAM ;D hahaha. jestem w szoku, bardzo pozytywnym zresztą :))

    spoiledqueeen@gmail.com

    Adresu w komentarzu nie napisze, bo się boję ;D więc meilowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie się składa, tydzień temu też wygrałam coś pierwszy raz w życie:) To blogowanie jest naprawdę super! Gratuluję!

      Usuń
  3. ps. wlasnie wyslalam Ci prywatnego meila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc czekam na zdjęcie nogi :))) a krem poziomkowy pokona wiele drogi :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, zdjęcie nogi przygotuję :p
      a krem poziomkowy już pakuję!:)

      Usuń
  5. o! dziękuje bardzo :* zaraz sle email :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa ale się cieszę :) Zaraz wysyłam meila.
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, doszedł mój mail w ogóle bo nie dostałam żadnej odp..?:)

      Usuń
    2. Doszedł, przepraszam że zwlekałam z odpisaniem :)
      Już poszedł.

      Usuń
  7. To serdecznie gratuluję! :) Zresztą spodziewałam się, że nie wygram ;p

    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia to na pewno przez ściąganie złych myśli nie wygrałaś:)

      Usuń