wtorek, 26 lutego 2013

Blink, blink Essence Topper !




Brokatowy Topper Essence wraz z moim ulubionym vintage'owym brudnym różem z Sally Hansen 250 Mudslide, świetnie się komponują w moim życiowym bałaganiku ;)
Jeden i drugi lakier świetnie się trzymają, Sally Hansen się raczej ściera, niżeli odpryskuje. Natomiast topper Essence ma w sobie tyle drobinek, że jedna jego warstwa w zupełności wystarcza.
Jedyny problem to zmywanie toppera, nienawidzę tego, stawia bardzo duży opór.

Moja rada ?> Chcesz się poczuć jak księżniczka? Nałóż topper na paznokcie i błyszcz! ;)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A probowalas sposobu z folia aluminiowa? powinno pomoc:)

      Usuń
  2. muszę w końcu dorwać jakiegoś toppera Essence, tyle się o nich naczytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam ten topper ale zmywanie go to udręka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam brokat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie ma bliższego ujęcia tego efektu.
    JA dzięki folijką na nowo zakumplowalam się z brokatami i tego typu topperami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie bałagan, to artystyczny nieład ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i bardzo podoba mi się efekt na paznokciach choć zmywa się dość ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jeden topper z essnece, uwielbiam jego efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, z przyjemnością informuję iż nominowałam Cię LIEBSTER AWARD :)

    Mam nadzieję z przyjemnością weźmiesz udział w zabawie i odpowiesz na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na spotkanie blogerek w Chełmie. szczegóły znajdziesz u mnie na blogu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. That is how to stop worrying and be happy about your.
    jeux gratuit

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting article. Were did you got all the information from
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten topper - uwielbiam :)
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotele do manicure i jeszcze ayala fotel pedicure. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nudimo pravno sredstvo za zdravljenje različnih zdravstvenih težav, z uporabo zdravila, ki je bil predviden in zrna lahko popolnoma ozdravi bolezen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  16. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń