środa, 8 sierpnia 2012

10.


10 na 10, tyle otrzymuje ode mnie puder brązująco - rozświetlający Benefit'u, o tajemniczej nazwie 10 (chodzi tu zapewne o wysoką punktację :) )

Krótko...uwielbiam go!
Co prawda łatwo z nim przesadzić i stworzyć karykaturalny wizerunek, ale tak to już bywa z kosmetykami Benefit, a ja temu sprostałam.
Dwukolorowy puder stworzony jest z olśniewającego różowego rozświetlacza, który tworzy subtelny blichtr :) oraz równie subtelnego bronzera ( sporo subtelniejszego od kostki HOOLA ), który ma liczne drobinki, dodatkowo rozświetlające buzię.




Używać go można na parę sposobów. Można mieszać kolory pędzlem, nakładać każdy z osobna lub nałożyć jednym ruchem pędzla jasny i ciemny kolor na policzki ( tak jak w instrukcji ).
Ja, używając dołączonego pędzelka, nakładam jednym pociągnięciem, później blenduje na twarzy.
Efekt? Delikatnie podkreślone i rozświetlone kości policzkowe.


 Efekt mam wrażenie dużo lepszy na żywo. Na zdjęciu mało zauważalny, ale wiem że w końcu wypracuje dobrą prezencje kosmetyku twarzowego. To wszystko przez tą nieśmiałość:)

24 komentarze:

  1. wyglada calkiem ladnie na dlonie , bo na twarzy srednio widac ale to pewnie wina oswietlenia bo troche w cieniu jestes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam problem z tymi zdjęciami twarzy ( na tym zapewne za mało światła ), ale jak stanę do światła wyglądam jak totalna maszkara. Sama nie wiem, muszę dorosnąć do tego etapu prezentacji kosmetyków :P

      Usuń
  2. Generalnie nie używam bronzerów, ale z Benefitu mam chętkę na róże.

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 ślicznie się prezentuej :)
    ps 1 wielbię Twoje włosy!
    ps 2 co masz na paznokciach :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 :)
      Inglot 972 maj fejwerit !
      P.S. nie wiem czemu go na blogu nie było :)

      Usuń
  4. widać/nie widać... ja i tak uwielbiam Twoje zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah instruktaz kreski mial byc i co?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz włosiska ♥ a bronzer wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę go widać na twarzy i wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, na dłoni prezentuje się cudnie :) Moim zdaniem, idealne do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się prezentuje, w jakiej cenie go dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Benefit ma fantastyczne kosmetyki, ślicznie w nim wyglądasz!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa rzecz, ale jak dla mnie jeszcze za droga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuje się świetnie. Ja mam Coralistę i wielbię ją mocno. Ostatnio pojawiło się już dno i troszkę przystopowałam z używaniem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból :), widok dna sprowadza na ziemię :)

      Usuń