wtorek, 31 lipca 2012

OPI - Avoplex, Nail & Replenishing Oil



Odżywczy olejek do paznokci i skórek - OPI, Avoplex, Nail & Replenishing Oil...z angielska :)
dostałam odległy czas temu od mojej mentorki :P
Jego czas dobiega końca więc postanowiłam go zrecenzować.
Zauroczył mnie jego zapach kojący, z lekka kwiatowy, wyczułam w nim nawet nutę zapachu maleńkiego dziecka:)
Olejek to kompozycja olejku z avocado w połączeniu z tokotrienolem ( podobno działanie silniejsze od samej witaminy E!), olejku z pestek winogron, słonecznika, sezamu, orzecha kukui i lecytyny.
Jest to niezły specyfik na tzw. skórki, które wraz z paznokciami odżywia i nawilża.
Ja mam problem z dość twardymi skórkami wokół paznokci i powiem szczerze że całkiem przyzwoicie daje sobie z nimi radę.
Bardzo podoba mi się w nim to, że kiedy mam potrzebę go użyć robię to, a on szybko się wchłania ( ręce się nie tłuszczą, co uważam za komfortowe w ciągu dnia ). Ewentualne resztki wcieram w dłonie, które świetnie rzecz jasna nawilża.
Wadą jest to że w moim przypadku musiałam wcierać go dość często, a cena jego nie jest super niska ( około 70 pln ). Znam wiele innych olei, która są bardzo skuteczne, a cena ich jest o wiele mniejsza.
Lecz ten olejek był prezentem, za który bardzo dziękuję, przyniósł mi wiele radości ! :)
Zapewne za zapachem za jakiś czas zatęsknię i wtedy sprawię sobie taki prezent sama :)

8 komentarzy:

  1. NIe lubię takiej formy odżwywiania paznokci, bo jeżeli nie chcę, aby się połamały, muszę mieć je zawsze pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo że pomalowane, to wcieram w skórki i dłonie :)

      Usuń
  2. dobra to na urodziny dostaniesz inny!:D
    niebawem nadjezdzammmmm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do urodzin daleko, może poproszę powtórkę z rozrywki ;)

      Usuń
  3. hmm...faktycznie jak na olejek to cena troche zaporowa:)ale dobrze ze efekt jest i opinia pozytywna:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu cena brzydka :)
    ja ostatnio wcieram witaminę a + e ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem najprostsza pielęgnacja jest najskuteczniejsza ;)

      Usuń
    2. To prawda, ja lubię po prostu oliwkę :)

      Usuń