wtorek, 15 maja 2012

Maska faworytka!






Jestem najprawdziwszą truskawkową duszą, no chyba że mowa o moim synku. Dziś byłam z nim u Babci, która chcąc uszczęśliwić prawnuczka zasadziła truskawki w przydomowym tuneliku. Jedna była już czerwona, więc Staś ją dostał. Chwila naszej nie uwagi, patrzymy a Staś ma rączki pełne zielonych truskawek. Popatrzył na nas i powiedział: "Te są jabłuszkowe mmmm mniam":) 
Dzieci i ich rozumowanie są takie niesamowite! 


Ta wyprawa przypomniała mi o mojej nowej masce z Tso Moriri - masce TRUSKAWKOWEJ!
Jej zapach raczej do truskawek ma się średnio, ale bardzo przypomina mi moją ulubioną gumę w tubce z dzieciństwa, pamiętacie ten słodycz? Mój faworyt! I właśnie znalazłam ją na allegro, muszę zamówić!:)


http://allegro.pl/guma-do-zucia-w-tubce-tutti-frutti-extra-balonowa-i2304744371.html

Wracając do maski, jest to różowy proszek do rozrobienia z przegotowaną wodą. Moja miarka to płaska kuchenna łyżka maski + naprawdę niewielka ilość letniej przegotowanej wody. Konsystencja musi być gumowata, nie może być zbyt rzadka, bo najzwyczajniej spłynie nam z buzi.
Trzymamy ją 20-30 minut, zdejmujemy zaczynając od brzegów. Efekt? To moja najlepsza maska ever! Buzia jest aksamitnie miękka, nawilżona, ukojona, a także rozświetlona. Za każdym razem gdy ją robię nie mogę przestać dotykać buzi z zachwytu:)

Opis producenta:

Maska nawilżająca do twarzy typu peel-off,  oczyszcza, ujędrnia, rozświetla, rewitalizuje i wzmacnia naskórek. Maska zawiera ekstrakt z alg brunatnych, bogaty w łatwo przyswajalne alginiany, polisacharydy, aminokwasy, białka, witaminy (C, E, A, B2, B6, K) oraz mikroelementy i minerały (wapń, magnez, krzem, potas).
Maska zawiera ekstrakt z truskawki, który dzięki dużej zawartości witaminy C i E ma właściwości antyoksydacyjne.
Maska rozświetla i oczyszcza skórę.

 Do kupienia oczywiście w Bani:) w cenie 10,99 pln

18 komentarzy:

  1. Anka, nie jadlam takiej gumy w dziecinstwie...to niesprawiedliwe, mialas ja pewnie z Zachodu!!!

    maske mam, bede czynic moze dzisiaj nawet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie! Ta guma na pewno była z przemytu, ja też jej nie jadłam!

      Usuń
    2. czytając mój mały rozumek nasunął mi smak tej mega gumy ! nie wiem dziewczyny jak mogłyście jej nie jeść ? a co do maski rewelacja ! potwierdzam:)

      Usuń
    3. pfff Dziewczyny, toc to u nas w sklepach bylo, mniam mniam - odnośnie tej gumy w tubce. :D

      Usuń
  2. ja o tej masce nawet nie slyszalam! wyglada jak krem do zjedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gumę pamiętam!

    A jabłuszkowe truskawki byłyby świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Na koncie nie mam teraz ani grosza, ale jak nie zapomnę, to musze zamowić tę gumę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łups, zapomniałam dodać, ze maseczke rownież kupię, bo czytalam już u Ciebie i u Agaty, że taka fajna, więc mi się przyda. ;)

      Synek rozwalił mnie i lubego na łopatki. Uroczy jest.

      Usuń
  5. jak mogłam Cię nie poznać, od dawna Cię obserwuję! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog:) Dodaje do obserwowanych.
    Jeśli masz ochotę zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zasadzone truskawki na balkonie, ale tych "jabłuszkowych" nie jem ;)
    Jako miłośniczka truskawek, chętnie bym ta maseczkę wypróbowała, chyba sobie zakupię. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu kochana przesympatyczna z Ciebie osóbka i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać :) Pozdrawiam Cię serdecznie i cieszę sie, że miała okazję poznać Cię osobiście :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana!

    powiedz mi prosze jakiego używasz podkladu?

    Na zdjęciach wygląda obłędnie:)
    Buziaczki

    eM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Lily Lolo, odcień Popcorn - i wszystkich bardzo zachęcam do tych podkładów:)
      Są niesamowite skóra czuć jak oddycha, kryje wszystkie niedoskonałości i wygląda bardzo naturalnie:)
      Czysta magia!:)
      Buziaki

      Usuń
  10. Ale czad!!! To też sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń