wtorek, 29 listopada 2011

prezent.

Urodziny miałam niemal miesiąc temu, i właśnie wtedy ostatni raz tutaj byłam. Musiałam sprostać paru priorytetom mojego życia i postanowiłam sobie, póki nie zakończe pewnych spraw, przyjemności nie będzie! Nie wiedziałam że aż tak będzie boleć.
Blogerem jestem od niedawna, obserwatorów mam niewielu :), a każdy post daje mi tyle spełnienia, tyle radości. Tak więc wracam i nie zamierzam odpuścić!
Wracając do mych urodzin, dostałam piękny, niespodziewany prezent. Właściwie to mógłby być nawet i brzydki, najlepsze jest w tym to, że ktoś o mnie pamiętał, ktoś bardzo bliski memu sercu. Musiał chwilę nade mną pomyśleć ( gdyż A. nigdy nie kupuje prezentów nieprzemyślanych ), zapakować w najpiękniejszy papier na świecie i napisać parę trafnych i pięknych słów. Tyle rzeczy tylko dla mnie ! Ohhhhhh...

A teraz już konkrety o moich skarbach.
Lakiery, właściwie lakierinki, cztery, o wymownych nazwach:
- "Honk If You Love OPI" - wytworny bakłażan
- "My Address is "Hollywood" - różowe cudo!
- "A-taupe the Space Needle" - piaskowa burza
- "French Quarter for Your Thoughts" boski beton.  

Dziś prezentuję kolor szary, który jest absolutnie do wszystkiego. Ogólnie miałam duży problem, którym kolorem pomalować najpierw, wszystkie są totalnie boskie.
Podoba mi się również ich wielkość 3,75 ml , uważam ją za doskonałą, zanim lakier straci swą prawidłową konsystencję i mi się znudzi, zdąży już się skończyć.
Natomiast o olejku Avoplex OPI wypowiem się kiedy indziej, choć słyszałam o nim w samych superlatywach.
Narazie służy mi jeszcze wspomniany troszkę wcześniej olejek Sally Hansen którego uwielbiam.                                            
P.S. Z tym brzydkim prezentem to trochę przegięłam :)                                                                          



3 komentarze:

  1. no piekne prezenty:)
    Anka, ale masz ladne dlonie - czuje sie jak siersciuch przy nich:(

    OdpowiedzUsuń
  2. wystarczy użyć olejku Sally Hansen, a także lakieru OPI :P i po sprawie sierściuchu ! :)
    ale jeśli dobrze pamiętam to masz takowe skarby, więc mnie tu nie oszukuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki :) muszę poszukać tego zestawu na allegro :)

    OdpowiedzUsuń